Styr och Ställ

Igår var jag och Cillen och simmade som vi gjort en gång i veckan nu under våren. Sist gick vi hela vägen dit genom stan för att slippa ta bilen och betala parkering. Det tog ganska lång tid att gå, Cicci är ju gravid och kan inte riktigt hänga med i vårt vanliga tempo längre så därför tänkte vi cykla genom stan denna gång. Vi hyrde varsin cykel via Styr och Ställ, det kostar 10 kr för tre dagar och då kan du cykla 30 min vid varje tillfälle, cyklar du längre än 30 min så kostar det lite mer. Väldigt bra och smidigt koncept när man inte vill köpa en egen cykel utan bara behöver låna vid vissa tillfällen. 
 
 
 
Var en sån himla mysig cykeltur att jag fick ett plötsligt sug efter en cykelsemester nånstans, det hade vart skoj!  =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0