Nu är det gott att leva

Ibland är det viktigt att stanna upp och bara va. Idag drog jag och Johanna ner till Båstad för en weekend på hotell som hon fått gratis från jobbet. En natt på ett fint hotell som ligger precis vid havet osså frukostbuffe imorrn bitti. Hur gött är inte det? :) 
 
Soligt väder och grönt överallt, här nere är syrenerna i full blom och det doftar så gott. Sommaren är här! Det känns som om vi är på semester, var ute på restaurang och åt fläskfile med tzatsiki. Tänk vad livet är lyxigt ibland, mitt liv är iofs mestadels lyxigt för jag har det så himla bra men denna helgen har det varit extra extra. På vägen hem från restaurangen njöt vi av en otroligt vacker solnedgång och testade kameran i min nya mobil. Beautiful <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0