Spansk mysafton

Igårkväll hade jag före detta "halv åtta gänget" hemma hos mig på middag. Jag bjöd på tapas och vi tjattrade hela kvällen.
Supermysigt =) 
 
Min lilla tapas buffé bestod av spansk potatisomelett toppad med heta vitlöksräkor, baconlindade dadlar och getost, spanska köttbullar i tomatsås, chorizo, parmaskinka, oliver, tapenade, pestobakat bröd, honungsmelon, physalis och stjärnfrukt samt 3 sorters spanska ostar med fikon- och äppelmarmelad till. Till det drack vi jättego sangria från systemet, "Don Simon". Testa den! Till dessert gjorde jag små chokladbollar av kladdkaka och philadelfia som man blandar ihop, rullar till små bollar och stoppar in i frysen ett tag. Sen doppar man dom i smält choklad och rullar i strössel eller hackade nötter. Jättegoda!!! 
 
Har även påskpyntat lite i mitt lilla hem, tur man kan köpa påskris för 19.90 kr i affärn ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så mysigt, det låter väldigt smarrigt!! Kram

2013-03-20 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0