Soon to come...

Åhh nu längtar jag till slutet av april, för då kommer vi få nya mobiler av jobbet. En av oss har redan fått hem sin, detta för att han ville ha en iphone 5. Jag och min chef väntar på den nya samsung galaxy s4 som lanserades i New York igår. Vi har redan samsung galaxy s2 och är såå himla nöjda med den så vi vill inte ha nåt annat. Vi som aldrig varit tekniknördar har nu suttit och följt lanseringen av denna mobil och äntligen fått reda på att de kommer till sverige kring 25 april. Vår vd har sagt att vi får välja vad vi vill och det tackar vi för. Jippie. Detta ska bli så roligt, den nya har 13 megapixlars kamera så damn vad jag ska fota nu. Hur kan man va så lycklig över en telefon, jo men det blir man av en sån här bra telefon som samsung galaxy. Det är ju en Life companion som de själva kallar den ;) 
 
 
Stor lansering i New York. 
 
 
Den jag har nu ser ni till vänster. Till höger har ni s3:an och s4:an är något lite större än den så det kommer bli en mycket större mobil. I like it big ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0