Söndagsvandring

I söndags var det helt galet fint väder och jag fick sån jädra energi o härliga vårkänslor. Vaknade hemma hos Johanna efter tio timmars skönhetssömn, vi gottade oss med go brunch framför filmen "röjar ralf". Sen fick jag skjuts hem och bytte snabbt om inför en söndagsdejt med Cicci i promenadskor. Två timmar var vi ute och letade efter motionsspår som jag läst om på nätet. Till slut hittade vi dit men då hade vi redan gått så länge så blev bara en kort sväng i vitsippsdalen. Var jättemysig skog med mycket terräng så dit ska vi gå igen, så bra att hitta lite natur såhär mitt i city ;) Dock gick solen ner precis när vi nådde fram till Viltstråket så det kändes som att vi gick omkring i den hemska trollskogen i bamses sagor. Uhhh creepy...
 
Nä nu ska jag skära upp några skivor honungsmelon och kika vidare på Mia på Grötö där Mia ikväll gästas av bl.a Anna Mannheimer och Peter Apelgren. Vardagsmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0