Solsken

Ja det är svinkallt, men herregud så många solstrålar vi får på oss nu. Så här mycket sol brukar det inte vara, iaf inte i götelaborg. Tack gode gud att vi slipper regnet, rusket och slasket ändå, även att det är himla kallt. I söndags tog jag mig äntligen ut till min gamla klasskompis Johanna som bor utanför Alingsås, endast 30 min med pendeltåget men ändå har det inte blivit av. Johanna hämtade mig vid stationen och sen bjöd hon och hennes familj på lunch hemma i deras hus. Supergod hemgjord ceasarsallad åt vi, jag Johanna, Marcus och deras äldsta son Leonel. Minstingen Noah låg o sov i vagnen. Vi satt och pratade i flera timmar, drack kaffe på maten och sen gav vi oss ut i solen på en promenad runt den lilla byn Ingared. Linn från västervik som också bor där hängde med på promenaden. Tre smålänningar som alla flyttat till bästkusten :-) Fantastiskt vacker by med en stor sjö, härlig badplats och mysig liten lanthandel.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig dag det låter som! Kul att träffa gamla vänner!!

2013-03-29 @ 11:33:54
URL: http://flowerlowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback