Golördag

Idag vaknade jag vid niotiden och några av solens strålar sken in i lägenheten. Åt frukost framför nyhetsmorgon och drack dessutom kaffe för första gången hemma. Det gav mig energi till veckans hårdaste pass, skivstång med ett intervallpass efteråt. Gah mina muskler skakade när jag gick hem. Nu har jag käkat lunch och duschat, snart ska jag gå ner till stan o försöka få klipptid på en drop in salong. Har inte klippt mej sen typ maj/juni förra året så det är verkligen behövligt. Dessutom kostar det bara 199 kr vilket är mkt mindre än vad de flesta tjejer spenderar på sitt hår. Senare ska jag hem till Johanna på middag, ska bli gött :-)
 
Hoppas ni också får en mysig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0