Weather Report

Idag jobbar jag, usch så trist men det är bara att bita ihop för nästa helg är det långledigt. Det skulle ju såklart bli toppenväder idag med strålande sol och 25 grader varmt, bara för att jag jobbar hela dan. Sicken tur att kunden skötte sig helt själv, var så himla lugnt efter lunch så jag kunde gå ut och lägga mig på gräsmattan på Olof Palmes Plats och lyssna på P3 dokumentär och njuta av solen. Där låg jag i ca 2 timmar innan jag begav mig in på kontoret för att vila mig från solen lite, damn vad den är stark. Tio minuter senare öppnade sig himlen och det började spöregna, och det gör det fortfarande, fasen vilken tur att jag gick in och slapp bli dränkt.
 
Min plan ikväll är att tvätta och kolla på film själv hemma, har vart iväg så mycket hit och dit i det senaste så har längtat efter en lugn kväll för mig själv. Passar ju skitbra med regn då ju! :D 
 
 
 
Hittade detta roliga filmklipp från Solsidan där Ove Sundberg står ute i spöregnet. Hahahaha skrattar varje gång jag ser det, så jävla rolig min.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0