Sommaravslutning med jobbet

Igår umgicks jag med mina kollegor hela dagen och kvällen. Vi började med lunch i restaurangen på jobbet, köksmästaren Sven ordnade en speciell lunch åt oss. Vi fick själva tillaga maten, vi grillade oxfilé på täljstenar på bordet. Det var en riktigt trevlig upplevelse och det var fantastiskt gott! Grillad oxfilé med sesamfrö-slungad potatis, rödbets- & fetaost sallad samt tre olika såser, bearnaise, vitlök och rhode island. Mumsfilibabba!
 
 
Efter lunchen gick vi en tur runt huset och anläggningen och tittade på våra senaste ombyggnationer och även på framtida visioner, hur vi skulle vilja göra osv. Därefter tog vi oss till Hotel Avalon vid Kungsportsplatsen där vår VD hade bokat Penthouse Sviten åt oss. Vi hade ett litet personalmöte med förfriskningar och gott snacks. Sen badade vi i utomhuspoolen och åt hamburgare i sviten. Njöt av god mat, grym utsikt och att kunna prata allihopa utan att bli störda av jobbgrejer. Underbar avslutning med kollegorna. 
 
 
Avalons pool sticker ut över taket och när man står längst ut i poolen så är det glasgolv så man ser rakt ner på gatan, man ser alla bilar och människor som går omkring där nere. Man kan även se upp i poolen nerifrån. Någon tyckte vi skulle moona när vi stod där ute och ja jag kan väl säga som så att jag antog utmaningen. Om någon tittade upp under just de 10 sekundrarna så var det mina bleka skinkor dom såg. Nu kan jag checka av "att moona på offentlig plats" från min Bucket list. Grejt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0