Semester

Nu är det nära. Bara en timme och 98 minuter kvar tills jag har 6 veckors semester. Jippie! 
 
Idag har vi arkiverat tusentals gamla papper från flera år tillbaks, tog ett tag att få ner alla pärmar och lådor till det hemliga gömstället långt ner i källaren. Vi har förberett allt inför sommarens stängning så nu är det inte mycket mer kvar än att sitta och vänta tills man får gå hem. Vi har muppat oss lite idag oxå, det får man göra ibland om man är seriös och professionell resten av året, då kan man ju får balla ur lite såhär sista dagen innan semestern. Eller hur? ;)
 
 
Notera min chefs mage :) I höst går hon på mammaledighet och det blir jag som ska hålla ställningarna medan hon är borta. Nya utmaningar för mig och det ser jag fram emot, kommer även lära upp en annan tjej på min tjänst så det blir fullt upp efter semestern. Men först ska jag va ledig och bara fokusera på mitt privatliv =D
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vad skönt med semester! 2 veckor till för mig men jag får ju en långhelg nästa vecka :) Visste inte att du skulle gå in för chefen, kul!

2013-06-28 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0