Pyssel söndag

Sitter i soffan och äter hemgjord rabarberkräm till lunch medan jag kikar på Åtta Hos Stjärnorna. Fick syn på rabarberstjälkar i affärn och var tvungen att stilla mitt begär ;) Kräm är så enkelt att göra själv och det går snabbt också. Fyra långa, tjocka stjälkar kostade 22 kr och blev kräm för en hel vecka framåt. Mums. 
 
Igårkväll efter jobbet fick jag sån energi och lust att springa så jag gav mig ut i spåret och slog ett personligt rekord. Var en månad sen jag sprang senast så trodde det skulle bli segt men istället sprang jag som aldrig förr. Blev 7,5 km, men det är inte distansen som imponerar utan tempot jag orkade hålla. Jag är väldigt väldigt nöjd, verkar som att jag är i god form :) 
 
Var en underbar kväll igår, solsken och frisk luft med en perfekt temperatur för löpning. Ser fram emot fler härliga löpturer i sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0