Kaffe & lite melankoli

Sitter på tåget mot Falkenberg och dricker kaffe, njuter av den fantastiska kombinationen av mörk choklad och kaffe tillsammans. Svingott! Det är jag värd efter milen jag sprang igår :D
 
Lyssnar samtidigt på P3 dokumentär om polismorden i Malexander. Det var så länge sen, jag var så liten då och minns inte alla detaljer kring händelsen. P3 dokumentärerna är så fruktansvärt intressanta och jag fascineras av att höra de anhöriga, vittnena och flera berätta om allt som hände. Ibland blir det dock hemskt obehagligt att lyssna på :/
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch vad hemskt, minns det väldigt väl. Mysigt med lite fika på tåget, fast jag gillar inte kaffe eller mörk choklad. Haha! En kanelbulle och lite saft hade ju inte suttit fel... Men du är duktig du, springa en mil(!) och nyttigt fika, det är grejer det. Glad 6 Juni! Kram

2013-06-06 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0