Bröllop nr 1

I helgen var jag på bröllop i Oskarshamn och den här helgen kommer jag minnas länge. Vilken perfekt dag, kväll och natt! Det var kalasväder, ett fantastiskt fint brudpar och en vacker ceremoni i kyrkan, supermysig loge ute i skärgården som festlokal, galet god mat, grymt bra arrangemang med massa fina tal och roliga lekar. Kan det bli bättre? Nej jag tror banne mig inte det. Synd bara att jag har några minnesluckor här och där ;) Kan ha varit de där två glas whiskeyn som jag fick i mig till kaffet, eller de otroligt starka fläderdrinkarna jag fick i baren. Jag som hatar whiskey och stark sprit, vad hände där liksom? 
 
Nåja, jag släppte loss och hade väldigt roligt iaf, förutom när jag fick för mig att Anna var yxmördad. Hittade henne inte nånstans (tror inte jag letade riktigt ordentligt), men sen till slut hittade jag henne bakom logen där hon och ett gäng andra åt varm korv med bröd som nattamat. Alltså, jag måste sluta kolla på CSI och Criminal minds om kvällarna. Det är heller inte bra att dricka sprit om man blir konstig av det. 
 
Lördagen var solig, kärleksfull, glad och härlig på alla sätt och vis. 
 
 
Söndagen spenderades i soffan hemma hos pappa & anki med Elliot och Alfons som sällskap samt en flaska coca cola och en stor fet kebabpizza. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0