Sorgligt & Patetiskt

Vad är det för viktig kromosom som fattas hos dom här människorna? 
 
Jag säger som Özz Nujen: "-VEM är du som har och göra med vilka som älskar varandra? Vem fan är du att bestämma över andras kärlek? Vem FAN är du?"
 
Jag blir så jävla förbannad på inskränkta idioter! Ett tips från mig till er är att testa att tänka lite innan ni tycker något. Bara tänk en liten stund, tänk själva istället för att bara adoptera tusenåriga åsikter om hur och vem man ska leva tillsammans med. Då tror jag att ni kanske kommer fram till något annat? Men det kanske ni inte vågar...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fy fan så sjuka i huvet! Vad arg man blir, jag äcklas verkligen av såna människor. Och jag som alltid säger till amerikanarna att "vi svenskar" är mycket mer moderna och accepterande av gays, det är ju faktiskt 2013. Men tydligen finns det elaka, ointelligenta och hatfulla människor överallt. Usch!

2013-07-11 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0