Mysiga ungar

När jag kom hem till Uggletorp igår hade jag fått ett brev, öppnade nyfiket och till min stora förtjusning var det från min älskade lilla systerson Agaton. (min kära syster är nog oxå inblandad i det hela) =D När jag ringde och tackade så fick jag till svar: "-Det är ingen orsak". Haha, han snappar upp så många härliga uttryck nu. Goa unge! 
 
 En sommarteckning från världens sötaste konstnär ;) 
 
Igårkväll kom min kusin Peter och hans familj hit till Uggletorp för en veckas semester och såklart för att vara med på släktträffen på lördag. Peter och MariaFe har så söta barn, Johan och lilla Julia. Satt på deras altan och pratade hela kvällen igår, älskar sånna här dagar när man kan träffa nära & kära som man inte ser så ofta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0