Hej då Gotland

Nu sitter jag på färjan mot Oskarshamn, det är dags att lämna Gotland för den här gången. Vi har haft några riktigt grymma dagar, kvällar och nätter och det känns lite vemodigt här på färjan. Johanna och Anna fortsätter sin semester med roadtrip till Linköping, Stockholm och Malung så de sitter på färjan till Nynäshamn nu. Inatt har vi bara sovit en sisådär 3-4 timmar så man är lite schleten nu men ganska nöjd o glad ändå. :) 
 
Nu har jag en ganska lugn vecka framför mig med utrymme för spontana påhitt. Känner att jag behöver reloada mig lite efter 4 dagar med alkohol och ganska lite sömn. Behöver oxå komma igång med träning igen efter en veckas uppehåll. 
 
Två veckors semester avklarade, 4 more to go :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0