Äntligen!

Nu är det semester på riktigt, nu har jag lämnat flytten och packandet bakom mig för ett tag. Kom hem till mitt älskade Uggletorp ikväll med min megastora och tunga väska packad för att vara på resande fot i nästan sex veckor. Pappa var i skogen men Anki hämtade mig vid stationen o bjöd på tacos när vi kom hem. Mitt i maten kom Louise förbi och hämtade nycklarna till min lägenhet, hon och några tjejkompisar ska låna den i helgen. Vi byter kust för helgen hon och jag :) 
 
Anki for iväg för o jobba natt men strax därefter kom pappsen hem och vi plockade fram mammas gamla cykel som jag kan ha som färdmedel i sommar. Fick pumpa däcken och tvätta av den lite och sen var den redo för en provrunda. Vände dock hemåt snabbt igen då det började åska, mullra och blixtra rätt rejält. Här mellan två sjöar brukar blixten slå ner rätt ofta så det är bäst att vara försiktig. 
 
Nu har jag lagt mig i soffan och myser med Elliot och Alfons breve mig. Börjar bli trött efter en lång dag, imorrn bär det av mot Oskarshamn för en redig tjejweekend. Åh vilka härliga dagar jag har framför mig nu :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0