Videokonferens

Idag har jag haft hjälp av Terese på jobbet, hon har tillsammans med mig varit konferensvärdinna på vår första videokonferens. Min kollega Jens har haft fullt upp med det nya tekniksystemet, och det har gått ganska bra trots mindre incidenter som inte vi kunnat råda över. Det har sänts föreläsningar från Stockholm, Östersund, Linköping och såklart från oss i Göteborg. Det här med videokonferens tror jag på, det är både effektivt och miljövänligt eftersom man kan samla folk mer lokalt och inte skicka deltagare över hela landet.  
 
Väldigt kul att kunna jobba ihop med en kompis, vi hann med en del skitsnack under lunchen ;) Det blev wallenbergare idag, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0