Tillbaks på jobb

Jaha då har man jobbat i dryga fem timmar och snart är det dags för lunch, det blir soppa och pannkakor idag. Mums. Det har varit en soft förmiddag med massa roligt prat med alla kollegor. Julklappen från jobbet levererades idag så nu har jag en ordentlig kockkniv, det är banne mig på tiden. Jag fick även en present från min chef som varit på semester i USA, där köpte hon converse till mig. För endast 350 spänn fick jag sprillans nya fina vita converse, här hemma i sverige säljs de för 999:- så jag har tjänat mig en rejäl hacka. Happy happy! Blev även glad över att en av våra extratjejer skrivit en liten hälsning i min almenacka.
 
Härligt att man har fina människor omkring sig varje dag =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0