Sista dagen i paradiset

Igår spenderade vi sista hela dagen här på Teneriffa, för denna gång. Nu sitter vi här i lobbyn på hotellet och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen, om en halvtimme kommer den. Vi har haft sån himla tur med vädret för imorrn drar det in en massa moln och ska bli väldigt blåsigt. Igår tog jag en massage nere på stranden och det var så gudomligt skönt men jag är öm i axlarna idag. Vi hittade också ett grymt glasshak med den godaste glass vi nånsin smakat. Jag tog lemon och den var så fruktansvärt sur att hela ansiktet drog ihop sig, sjukt gott om man frågar mig för jag äälskar surt!!!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Det ser jättehärligt ut. Vilken skön semester! Lite förvånad att du tog massage, är det inte dig man knappt kan röra för du tycker det gör så ont? kram

Svar: Jag blir förvånad att du kommer ihåg det Emelie! Jag har faktiskt börjat gilla det nu, fast mjuk massage då, och hon gjorde ett fantastiskt bra jobb. Jag lyckades koppla av och verkligen njuta, det enda som var lite obehagligt var när hon knäckte fingrarna. Fy! ;-)
sofie

2013-01-15 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0