Mysig helg

I lördags efter jobb snabbade jag mig hem för att snygga till mig inför lite partaj. Stack hem till Pelto på förfest och sen drog vi ut på stan, det var enorma köer överallt men vi hamnade på en liten mysig pub på avenyn. Ypperligt bra tycker jag, för det var gratis att gå in där =) 
 
Blev ingen hiskeligt sen kväll/natt, var hemma runt tretiden och somnade som en stock. Var pigg och glad när jag vaknade och inte ett dugg bakis, fantastiskt, och jag var till och med iväg och dansade zumba på friskis! Ny ledare och större sal, så nu var det skitkul igen. Söndagar får bli zumbadagar för mig nu. Nåja, jag drack endast några cider (smirnoff ice insmugglade från teneriffa) så jag höll mig lugn och städad. De andra hade däremot festat från 17-tiden så där var det lite blandad status, haha, spya blandades med tårar och fyllesömn på en parkbänk. 
 
Två flamsfior hemma i Peltos kökssoffa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0