Kvällsmys

Jag lyckades övertala Alexandra till att killa lite på mig, hon har ju så fantastiskt fina långa naglar som river sådär himmelskt skönt. Mmm...tänk att man kan ha det så här bra, är så bortskämd nu. 
 
 
 
Idag är jag så nöjd över att jag varit ute o sprungit en runda. Gav mig ut för att powerwalka men efter några hundra meter fick jag sån lust att springa så då gjorde jag det. Temperaturen var perfekt lämpad för utomhusaktivitet, inte för kallt o inte för varmt utan bara härlig frisk luft. Har sånt bra självförtroende nu när jag klarade hela rundan utan att stanna. Trodde  jag skulle få blodsmak i munnen och nästan dö men det var så himla gött och både kroppen och hjärnan ville springa. Inte alltid dessa två kommer överens men när det händer så känns det grymt bra! Avslutade med 30 min powerwalk och lite knäböj ute på en äng. Kände mig så sund o hälsosam men det sprack när jag kom hem o tryckte i mig två kakor och några nävar tacochips. Fan. 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket fint kort på min Alex, din fot är däremot inte så vacker ;)

2013-01-07 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0