Im still standing

Sitter på tåget och diggar till Elton John med låten "I'm still standing" som är så jäkla bra! Det rycker i hela mej och jag är sjukt sugen på att dra iväg på ett friskispass ikväll. Ikväll kommer jag vara hemma, känns overkligt på nåt sätt. Jag har inte längtat hem förrän nu när jag sitter på tåget, blir nästan rörd nu när jag tänker på att jag får sova i min egna säng inatt. Ska bli så härligt att packa upp och få lägga undan mina resväskor för ett tag. Gå o handla på mitt lilla Coop och fixa en tvättid, åh vad jag ska njuta ikväll. Jag längtar till mitt jobb oxå, ska bli så kul att träffa alla imorrn igen. Det är ett bra tecken när man längtar till sitt jobb, eller hur!? =)
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny pugh

Mmmmm, dregel dregel efter Delicatoboll! Harligt att langta efter jobbet, da har man haft sadar lagom ledigt. kram

Svar: Mmm chokladboll och kaffe var sååå gott!
sofie

2013-01-16 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0