Hör och häpna

Sicken skittidning jag har fått tag på, varenda rubrik är dålig och jag sitter o klurar på vad de som jobbar med att skriva ihop detta tjänar. De har ju mycket fantasi och påhittighet i alla fall, det kan man inte ta ifrån dem. Rubriken om Måns gjorde mig så pass nyfiken att jag var tvungen att läsa, men det var ju bara häxan Rosie som spått vad som kommer hända med Måns och hans kärleksliv under 2013. Gaah!!!
 
Känner mig lurad, men lite kul är det allt att gå in i kändis/skvaller världen för ett slag, även om det mesta som står där säkert inte stämmer. Jag njuter i alla fall av att kunna läsa en tidning och sen blogga om att jag läst en tidning. Det kallas för l e d i g h e t. 
 
 
 
 Tacka vet jag Vimmerby Tidning som jag verkligen saknar nu. Lördagstidningen är den allra roligaste för då kan man kolla dop, födelsedags- & bröllopsfoton samt läsa horoskopet som faktiskt är ganska bra i vimmerbytidningen. Fredagen är också väldigt kul, för där kan man läsa skojiga annonser under "Finn en vän". Jag kanske också skulle ta och plita ihop en annons om att jag vill träffa en normalbegåvad, viril man, det skulle va nåt va?! ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0