Gott Nytt År!

Det nya året firades in på ett väldigt lugnt och mysigt sätt, hela dagen var precis enligt mina önskemål. Väcktes av Agaton och åt frukost med syrran, Markus och lille herrn. Sen var jag en sväng på rean, hittade en grymt bra bh och väldigt fina trosor. Svårt att hitta sköna välsittande underkläder, men denna gång lyckades jag och dessutom på rea. Finemang! Sen var jag och nyårstränade skivstång på Friskis&Svettis i Vimmerby, så nu har jag en redigt go träningsvärk i röwa. Ajaj. När jag kom hem så skulle pappa o Anki ut på promenad och jag hängde på för att få lite luft. Sen tog ag en lång varm dusch och drog på mig en klänning. Det händer inte ofta kan jag säga, kände mig väldigt festlig bara av att få på mig strumpbyxor. Hehe. 
 
Kvällen spenderade jag med Johanna i hennes brors lägenhet inne i stan, vi lagade mat och myste i soffan hela kvällen. Vid tolvslaget gav vi oss ut på torget och kikade på fyrverkerierna. En lugn, skön dag helt i min smak. Men nästa år kan jag nog tänka mig att få till nåt lite mer festligare. Vi får se vad detta året har att erbjuda, eller vad jag kan göra av detta året kanske man ska säga. Det är ju upp till mig att få ut så mycket gott som möjligt =) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud vilken snygg klänning! På en snygg tjej såklart:)

Svar: Åh tack så mycket! Å vad kul att du läser o kommenterar :-)
sofie

2013-01-02 @ 07:57:01
Postat av: Linda

riktigt snygg är du!!! inte ofta man ser dej i klänning som sagt!

Svar: Tack =)
sofie

2013-01-02 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0