Bildkavalkad från julhelgen 2012

  En bild på familjen Carlsson och Andersson som firade julafton tillsammans ute hos oss i Uggletorp. (jag befinner mig bakom kameran)
 
 
Jag, Emelie och Leo gav oss ut på en liten promenad innan maten dukades upp på julafton. Det var fantastiskt ute med massa krispig vit snö och härlig luft. Har ni sett nån sötare tomte? =) Han sitter och gör brummnde ljud med läpparna för han fick syn på en traktor som kör omkring och skottar snö.
 
 
Uppfriskande promenader varenda dag, antingen med Pappa & Anki ute i skogen eller med Emelie & Anna inne i stan.
 
 
Min systerson älskar att gå ner till sjön och kasta pinnar med vår hund Elliot. Det är så härligt att va långledig och kunna komma hem till detta landskapet för lite lugn & ro. Ren och skär njutning för både kropp och själ.
 
 
 Efter att ha tillbringat tid utomhus i kylan så kan jag tipsa om att värma sig lite med ett varmt fotbad med grumme tvättsåpa som gör fötterna mjuka och väldoftande =)   
 
 
 
Så mysigt att umgås med dessa två underbaringar. Saknar det i vardagen!
 
 
 
Nu har jag två dagar kvar här i Vimmerby innan det bär av ner mot Växjö/Alvesta och så småningom stundar resan till Teneriffa. Åh vad jag älskar mitt liv just nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0