Gottehelg

I helgen var jag ledig och for ner till falkenberg och hälsade på systeryster med familj. Haft en riktig mysig helg med soffhäng och lek med Agaton. Blev bjuden på syrrans hembakta pizza och lördagsgodis, galet gott! Dock strejkade min mage en del igår, den är ju liksom inte van vid godis nu, och jag vart alldeles trött och slö. Men framåt kvällen ordnade det upp sig och den vanliga energin kom tillbaks. Varför äter jag godis när jag vet att jag blir fucked up??? Jag får ju ingen sockerchock som andra, jag får ett rejält downfall istället. Suck, inte normalt att bli så trött att man måste sova tre timmar mitt på blanka dan. Att man aldrig lär sig, men det är ju bara så sablans gott med godis ibland, och det är tamejfasen omöjligt att sluta äta när man väl tatt en bit. Igår morse drog jag även igång ett bak, varit sugen på scones ganska länge och syrran hade ett bra recept på lite nyttigare scones, nämligen musliscones. Supergott blev det, mums! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gu vad gott med scones, det ska jag gora imorgon! Tack for iden :-) Ja man undrar ju varfor man ater sotsaker nar magen protesterar. Jag har aldrig haft problem med det forut men nu, sedan jag hade uppehall med socker, sa kanner jag VERKLIGEN av det. Anda ater jag... varfor?!

2013-02-26 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0