Galapremiär ikväll

Ikväll jobbar jag kväll för första gången sen julledigheten. Har bara jobbat dag annars vilket har varit ganska skönt. Men ikväll ska det bli lite kul att jobba då det är en rolig galapremiär på Draken för filmen "Johan Falk: Kodnamn Lisa". Efter att ha sett trailern nu på min jobbdata och lagt av några illskrik och hoppat till x antal gånger så är jag tveksam till om jag vågar se den i Draken där bioljudet och megafilmduken gör känslan tusen gånger "värre". Njae, får nog bli till att aktivera sig med annat, kan ju inte slå mig ner i salongen som personal och sitta där och skrika och va rädd. Pinsamt. 
 
 
 
 
Frank Wagner ligger och sover med sin familj i lägenheten i Göteborg. Alla deras personliga tillhörigheter är nedpackade i flyttkartonger. Kontraktet till hans livs dröm, bistron vid den franska kusten, ligger på köksbordet tillsammans med ryggsäcken med alla pengar som han sparat ihop under åren som infiltratör åt polisen. Plötsligt bryter en grupp tungt beväpnade män sig in i lägenheten...
På bio 15 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0