Fredagsfika

Jag trodde jag hade klarat av årets bakning men tji fick jag. Igår kväll gav jag mig på att göra en GI kladdkaka till fredagsfika på jobbet. Min chef fyller år imorrn och hon kör periodisk fasta samt GI just nu så jag fick anstränga mig lite. Hon blev jätteglad som tur var och kakan blev väldigt god. Det receptet ska jag spara! 
 
Tur att jag tränar mycket nu så jag kunde unna mig en liten bit, passade perfekt till kaffet. Igår sprang jag 5 km och idag ska jag köra ett skivstångspass. Imorrn är det jobb hela dan, ja fullt upp är det som ni hör. Ser fram emot melodifestivalen som har premiär imorrn kväll, jag ska hem till Johanna och schlagermysa =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg jättegod ut. Jag hade också med mig kaka till fredagsfikat. Alla tyckte den var så fin!! och god, kanske skulle bli såndär konditor undra dem:) Hade ingen aning om att det var melodifestivalen imorn, det ska jag med se. kram

2013-02-01 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0