Nybliven kaffoman

Nu är det fait accompli, jag är fast i kaffeträsket. Jag har druckit kaffe varje morgon och efter lunch varje dag på jobbet, men jag har inga rutiner för kaffe hemma så om helgerna har jag varit fruktansvärt trött och seg. Det måste vara för att jag inte dricker kaffe, eller? Ni som har erfarenhet av kaffe, har jag gått o blivit beroende? Har även fått en lätt huvudvärk under helgen när jag inte fått kaffe. 
 
Fan. Men det är ganska gott med kaffe, och lite mysigt. Får ta och lösa mitt kaffeproblem på hemmafronten bara, så jag kan va normal när jag är ledig. 
 
Solen skiner in på dagens konferenslista och jag njuter av mitt morgonkaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0