Party weekend

Helgen som var spenderades i Stockholm med fullt fokus på Anna & Lindas 30-årsfest. Jag hade så himla kul hela helgen och träffade en massa goa vänner som man inte umgås med så ofta. En hel del alkohol slank innanför västen och jag hade nästan träningsverk i kinderna efter alla skratt. Några incidenter inträffade under kvällen, bland annat en liten brand vid vårt bord men som tur var, va Anna snabb och offrade sin öl som hon släckte med. I och med det rann det ner öl och rödvin på min aprikosa klänning så jag fick bege mig till köket och hälla YES och salt över allt. Cissi hade med sig en extra klänning som jag fick låna, ett av få tillfällen som jag varit helsvart. Tur jag slapp gå omkring med en rödvinsbefläckad klänning, tack Cissi! 
 
Tack Anna & Linda för en grym fest, jag hade så jäkla kul! =D
 
Snott några roliga partybilder från Anna, många småländska girls var vi. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad synd att du spillde på klänningen, den var ju sååå fin! Jag trodde att de hade som tema att man var tvungen att klä sig i svart tills jag såg dig din lilla färgklick ;-) men tur att Cissi hade en extra så du slapp gå med rumpan bar. Låter som en rolig kväll. Kram

Svar: Ja det var synd, men vad gör det om hundra år ;)
sofie

2013-04-17 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0