Nötkärna?

Ja frisk som en nötkärna är jag minsann, idag fick jag en hälsosam "dom" utav läkaren. När jag gick in i rummet välkomnade hon mig genom att säga "o här kommer hälsan själv". Vi gick igenom provsvaren och varenda värde var enligt henne perfekt. Blodet, sänkan, andningen (mycket starkare lungor än förväntat), midjemåttet, bmi, hjärtat, synen, kolesterolet, ämnesomsättningen och allt det andra som de kollar upp. Det fanns inte en enda sak att anmärka på och det känns tryggt, nu kan jag sova gott om nätterna. Jo förresten, hon undrade om jag var nervös eller stressad när ekg:t togs, för pulsen var väldigt hög. Det beror ju såklart på att jag låg och oroade mig inför blodprovet som skulle tas efter. Haha =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0