Framtida glasögonorm?

Imorse gick jag på en hälsoundersökning innan jobbet, varje 1 ½ år får vi fast anställda gå och kolla upp oss för jobbets räkning. Sist hade jag strålande värden på allting och fick mycket beröm för mitt kolestorol värde haha ;) Hoppas på bra resultat även denna gång, dock tror jag att jag kommer få kommentarer på min syn för jag såg fasen inte de två nedersta små raderna, inte med båda ögonen och inte med ett öga i taget heller. Sköterskan suckade lite och antecknade. Ajajaj, jag kommer säkert bli tvungen att skaffa glasögon eller linser. 
 
Sjuksköterskan tog även ett EKG, kollade blodtrycket, jag fick lämna urinprov, göra ett lungkapacitet-test och ta blodprov (3 rör). Sist jag skulle ta blodprov så drabbades jag av panikångestattack och de fick sätta mej med fötterna rakt upp i luften för jag höll på att svimma, yrade och var helt likblek och iskall. Tog mig 45 minuter efter det att bli normal igen. Så nu är jag ännu mer rädd för blodprov än jag var innan, fy. Men denna grymma tjej fixade detta på typ två minuter och dessutom utan någon smärta, noll tårar, noll ångest och även helt fritt från hjärtklappning. +++++
 
Jag kanske skulle skaffa ett par sånna här brillor, liksom för att dämpa min 30-årskris lite, bli lite coolare om ni förstår vad jag menar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0