Uppdatering av höstgarderoben pågår

Jag måste verkligen ta tag i mitt jackproblem. Nu när jag gått ner i vikt under flera år så har ju en massa saker blivit alldeles för stort. Jag har gjort rensningar i olika omgångar och köpt en massa nya kläder så nu känns det ganska bra både på vår, sommar, höst och vinterfronten. Men...jag måste ha flera jackor! Har endast en skinnjacka, en tunn vardagsjacka och en svart fin vinterkappa som egentligen är alldeles för stor.
 
Idag fick jag hem en vindjacka från Ellos som satt jättebra, den ska jag ha som promenadjacka och när jag går till och från gymmet. För just nu känns det lite äckligt att använda samma jacka både till träning (svettig) och till jobb och privat. För några veckor sen satt jag och slö googlade på jackor och hittade denna vindjacka på Ellos, efter ca 20 minuter så ropar min chef att hon har hittat en perfekt jacka till mig som jag borde köpa. Jag går till hennes dator och då har hon hittat exakt samma jacka!!! Haha, hon visste inte att jag redan hade spanat in den. Meant to be???
 

Hämtade ut den på väg till jobbet och nu har jag provat den här på kontoret. Jag är så nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Fin jacka! Onskar att jag hade det problemet, att allt ar for stort;-) Just nu ar mitt problem regnklader for tydligen gar man inte ut nar det regnar i USA eftersom de inte saljer regnklader nanstans, grr!

Svar: Haha what? Inga regnkläder? Välkommen till Göteborg Jenny, här finns allt du nånsin kan tänka dig behöva. För här är vi vana vid ständig storm =)
sofie

2012-09-19 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0