Härliga minnen

Sitter och känner mig lite bitter och uttråkad över mitt liv just nu, har jobbat galet mycket denna vecka, dessutom har det varit sjukt intensivt. Jag var sjuk i helgen och i måndags fick jag gå hem från jobbet. Sen blev min kollega Jens sjuk och då fick jag jobba för två, har nog gått ner flera kg denna vecka, så mycket som jag har skenat omkring och möblerat. Till och med fått blåsor på händerna, det har inte hänt innan.  Jag får uthärda några timmar till, sen är jag ledig både söndag och måndag, wow två dagar...och i rad!!!! Nu gäller det att komma ikapp med allt annat i mitt liv. Ligger efter med städning hemma, ser ut som fan, har heller inte hunnit träna nånting förutom joggkursen då, vilket känns i ryggen. Man orkar inte av ett såhär tungt fysiskt jobb om man inte har starka ryggmuskler. Måste även handla och se till att få ordning på min kost igen, den har varit hejkon bejkon nu. Behöver dessutom vila, min kropp är sååå himla trött. Blev en rejäl rivstart for me and my body, inte van vid det här högsäsongstempot. Men det är bara att vänja sig för nu drar det igång, det är bara ett kilo kvar att gå ner efter sommarens gottigottgott. Jobbebrallorna sitter som vanligt nu och det är underbart! ;) 
 
Det är nu man får drömma sig tillbaks till sommaren där livet såg helt annorlunda ut och tempot var på en helt annan nivå. Gotland var fantastiskt och jag längtar tills nästa sommar! <3
 

   
Mysiga picnickvällar.
 
 
Uppfriskande morgonpromenader runt ringmuren. 
 
 
    
Roligt after beach häng på Kallis. 
 
 
    
Spontana roadtrips runt ön. 
 
 
    
Festliga partykvällar i Visby. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0