Ge mig en känga

Just nu sitter jag på jobbet och klurar på vad för höst och vinterskor man ska införskaffa. För några veckor sen köpte jag ett par enkla och vanliga kängor som jag tycker väldigt mycket om, men de är ju inte så himla varma. Behöver nog ett par fodrade kängor inför vintern, men vad vill jag då ha? Vad ska jag ha för jacka? Vad brukar jag ha för jeans/byxor på mig? Alltihop måste ju matcha, eller hur!? ;) I alla fall måste en färgälskare som jag tänka på sånt, för annars kan det blir en galen blandning. Häromdan blev det lite crazy, när jag skulle gå från jobbet upptäckte jag att jag hade rostbrun-orangea jeans, grå jacka med lysande turkos rand och lila vantar. Hade velat ha på mig min halsduk också men den är klarröd så beslutade mig för att gå hem utan. 
 
Hade varit enklare om man bara köpte allt i svart, men huajaj så trist allt hade blitt. Är ganska nöjd med mitt färgintresse ändå =)
 
 
Denna modell har jag fast mina är svarta, de är jättesköna och funktionella. 
 
 
Ser inte dessa ganska goa ut? Fast de kanske lätt blir skitiga, är ju sånt slaskväder här på bästkusten. 
 
Man kanske skulle ha ett par låga gummistövlar, för de riktigt regniga dagarna. 
 
 

Ja som ni märker har jag några kluriga i-landsproblem att fundera över, och det är jag tacksam för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0