Födelsedagspresenter

Imorrn smäller det, imorrn gäller det! För imöra startar min joggkurs och nu har jag laddat upp med både kläder och skor. Tack för min födelsedagspeng pappa och Anki, den räckte till en hel del bra grejer.

Jag har lämnat tillbaks skorna som jag skrev om i tidigare inlägg, för jag behöver mer dämpning känner jag. Istället hittade jag ett par mycket bra inomhusskor på Intersport. De ser ut ungefär som på bilden nedan, fast de är i en annan modell. Dom kommer jag använda på gymmet och de gamla dojjorna får pryda fossingarna på mina utomhuslöpturer tillsvidare. Så får vi se om jag köper nya till att ha utomhus sen också.
Denna träningsjacka är nu min, den ska jag ha när jag är ute och joggar. Kan ju inte springa och svettas i en tjock bomullströja, lite proffsig får man allt va. För pengen kunde jag också köpa ett par hellånga träningsbyxor. De är grymt sköna och sitter som en smäck.
 

TACK PAPPA & ANKI
Ni har bidragit till en snyggare och hälsosammare Sofie <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

var köpte du byxorna o vad kost dem ? =) ja ska oxå köpa men tycker det är så dyrt, snål som jag är =)

Svar: Jag köpte dom på Intersport, märket är Energetics och de kostade 299kr. Jag har vart runt på typ alla affärer som säljer träningskläder och provat säkert 20 olika slags byxor. Jag köpte de som passade bäst och de var även billigast. =) Det är lätt värt priset, grym skillnad att träna i dessa i jämförelse mot vanliga bomullsbyxor.
sofie

2012-09-12 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0