Arbetslyx

Sååå himla gutt att ha två duktiga praktikanter som lär sig allting superfort. Jag trivs i rollen som handledare och kan även gotta mig med att slappa under arbetstid, tjejerna har tagit över en massa av mina arbetsuppgifter. Underbart. Men tro inte att jag är en lat handledare, jag engagerar mig mycket i dem och vill att de ska lära sig en massa utav min enorma kompetens. Hehe.
 

Caroline och Malin fixar med morgondagens konferenser och jag sitter i en fåtölj och tittar på. Gött mos!

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Precis sa det ska vara, sitta med armarna i kors och se pa nar andra arbetar! Hahaha! Fast jag vet ju faktiskt att du ar bra pa att lara ut arbetsuppgifter, du har ju lart mig ett o annat. Brodstugan! :-)

Svar: Tack för det Jenny! =)
sofie

2012-09-19 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0