SuperFlex

Jag har investerat i ett par nya jeans, fast mysbyxor är ordet som passar dom bäst. Fy fläen så sköna dom är! Har bara haft dom i fyra dagar men de sitter fortfarande perfekt, och de sitter jättebra på alla ställen. Helt otroligt! Var lite orolig att de skulle töja sig men det verkar som att de håller formen. Me like mucho =)
 
Jag kan verkligen rekommendera dessa jeans! De kostar från 499:- men i fredags var det 100 kr rabatt på alla jeans =) Får bli ett besök snart igen, nästa gång jag är i närheten, för jag vill nog ha ett par till. 
 
Jag köpte de blåa längst till vänster. Vill ha flera!!! 
 
 
 
"Super Flex" är en fortsättningen på modellen "Kick" som lanserades förra året och utlovade en perfekt jeansrumpa. Dessa ska, tack vare den revolutionerande elasticiteten som gör att materialet kan expandera upp till 100 %, göra din rumpa ännu snyggare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0