Siss weekend

I helgen var jag och syrran i estockholmo för att umgås en hel helg tillsammans. Fasen vad tiden sprang iväg snabbt, som alltid när man är ledig och har roligt. Vi bodde hos kusinvitamin Anna och hade det supernice hos henne, så härligt med sovmorron och sen frukost i sängen medans man myser till nyhetsmorgon på tv4. 
 
Måste bara visa er syrrans fina frisyr som jag fixade inför restaurang- och musikalkvällen. Visst blev det snyggt??!! Lite stolt själv faktiskt och avis. Måste spara ut mitt hår så jag också kan få till en fin uppsättning.
 
 
Supergod italiensk pasta med oxfilé mumsade vi på tillsammans med varsitt glas rött. Syrrans alkoholfritt såklart, eftersom hon har en bebis i magen =) 
 
Fin bild på systeryster <3
 
 
Efter middagen blev det musikalen Dirty Dancing på China Teatern. Mycket bra!!! Var väldigt svårt att sitta still.  
 
 
På lördagskvällen blev vi bjudna på kvällshäng hemma hos kusinvitamin Hebbe. Syrran fick träffa lilla Hugo för första gången och vi lekte lite inne på hans rum innan vi placerade oss i köket. Faster Anna fick lite halloween feeling och rotade fram Hugos alla maskeradkläder som vi testade hejvilt. Bland annat Lejon, pippi och fladdermus. 
 
Måste visa bilden på Anna som lejon i stort format, hahaha!!!
 
Såhär mysigt hade vi det i Hebbe och Sannas kök. Chips, rödvin och en massa kusinuppdatering är ju inte fel, eller hur?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0