Höstmys i Helsingborg

I helgen var jag äntligen ledig och fy vad härligt jag har haft det! Vi drog med oss Pelto till Helsingborg för att fira att hon fyllt 30. Vi hyrde stuga vid havet några kilometer från centrum och när vi anlände kring lunchtid i lördags var solen framme och hela 17 grader värme fick vi njuta av. Vi installerade oss snabbt i stugan innan vi gick ner till havet där vi grillade korv och drack öl i solen. Sen blev det middag, lekar och tjejsnack hela kvällen innan vi drog till stan för att svänga våra lurviga. Vi var hemma vid 04:30 och somnade kring sextiden. Är inte van vid att va vaken hela natten, fy fläen vad jag är sliten idag. Igår körde jag hela vägen hem och lyckades sen hålla mig vaken till kl. 19 ungefär, sen däckade jag och vaknade kring niotiden imorse. Skönt att man jobbade kvällspass idag, annars hade jag nog vart död nu. Känner mig som en gammal tant. Men roligt hade vi, hahaha =)
 
 
Jättemysig liten stuga med plats för 6 personer. 
 
Taggade tjejer redo för picnic vid havet. 
 
Fantastisk höstdag! 
 
Johanna och Anna är "Masters of the grill". 
 
Picnic med the girls. 
 
Terese och Pelto njuter av solen och ett glas vin i väntan på middagen. 
 
På kvällen blev det 3-rätters med god dryck i stugan. Mums! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

wow vilken kanonhelg det låter som!!!

2012-10-24 @ 20:55:01
URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0