Y viva espana

Här sitter man apatiskt och deppar 
när regnet öser ner och livet går i moll 
Kommer på mig med att forma mina läppar 
till ord som "playa" och "Costa" och "Del Sol"
Med banderillen stadigt i min hand, 
jag jagar härmed kylan från vårt land...
 
 
Wihoo, nu är resan bokad =D 
 
I januari drar vi till Teneriffa en vecka, så det blir 3 och ½ veckas semester för mig över jul/nyår. =D =D 
 
Palm Beach Club heter hotellet som vi till sist bestämde oss för. Här kan vi delta i yoga och vattengymnastik varje dag eller gå en promenad längs stranden. Fantastico!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag är INTE alls avis!!!

Svar: Ni får följa med! =)
sofie

2012-11-22 @ 18:26:51
Postat av: jenny pugh

Ah vad det later harligt Sofie! Hoppas ni far det underbart. kram

Svar: Tack Jenny, det får vi nog! =)
sofie

2012-11-26 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0