Djupaste Småland

I helgen reste jag bort igen, denna gång för att hälsa på kusin Marie i Alvesta. Självklart passade jag på att besöka kusin Peter också och fick då träffa lilla Julia (en månad och 3 dagar gammal när bilderna togs). 
 
Kolla så himla lik hon är sin storebror, galet ju!
 
Marie är helt bebistokig och slogs om att få hålla lilla Julia. 
 
Julia gillar sin storebror, men Johan har väl lite svårt för när hon skriker mitt i natten. Han kom visst ut från sitt rum kl. 3 en natt med kuddar för öronen och en sur min berättade Peter. Haha ;) 
 
 
Utöver bebisbesök hann vi med lite shopping och en hel del soffhäng framför tv:n. Vi har också kollat på resor, jag är så sugen på en veckas solsemester i januari. Dock vill ingen av mina vänner ta ledigt då, vilket jag förstår. Jag har det så himla bra eftersom jag inte behöver bekymra mig om semesterdagar. Hade väl lika gärna kunnat åka över jul/nyår, men priserna är svindyra då så jag åker hellre i januari när det är billigt. Nu har jag lyckats övertala Marie och Alexandra att hänga med, yihoo! Vi har nog bestämt oss för Teneriffa eftersom vi då kan flyga från Växjö, men vi väljer mellan några olika hotell. Jag har fått väldigt bra tips från min kollega som vart där tidigare och som åker dit nu i december igen. Åh så himla skoj!!! Vill åka nu nu nu!!! Vill ha sol sol sol!!! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0