Tiden rusar iväg

I lördags blev det grillpremiär för mig här på västkusten, vi trotsade det dimmiga/molniga vädret och lockade fram vårkänslorna ändå. Svinkallt var det att stå ute och fixa med engångsgrillen, men det var det änna värt! Jag och Johanna grillade karré och färskostsfyllda champinjoner utomhus i vinterjackor medans Anna stekte färsk sparris och majskolv i grillpannan inomhus. En fantastiskt god sallad, tzatsiki och beasås på det och voila, en grym tjejmiddag för tre. Sen blev det partaj och massa dans natten lång. Vid klockan 5 stängde de och vi drog hem direkt, strax innan sex låg jag i sången avsminkad och fixad inför läggdags...vips så blev klockan 7 för jag kom på att jag måste ställa om tiden. Fasen, sova bort hela söndan hann jag muttra för mig själv innan jag slocknade. Men vaknade vid halv två igen jättepigg och glad, strålande solsken och klarblå himmel. Var dock en aning seg så höll mig inomhus framför en film, men hann även med att rensa garderoben och storstäda hela lägenheten plus att jag veckohandlade. Gött.
Nu längtar jag till påsk hörrni, ska bli så underbart att få va långledig och äta ägg.
Förlåt Johanna, men tog bara ett kort så du får stå ut med att va miffo. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna L

Va mysigt det lät. Jag var oxå ute o dansade natten lång men jag var åtminstone i säng kl 6 ny tid :)



Mys det ska bli i påsk, då måste vi hänga, springa och äta ägg :)



Kram på dig!

2012-03-28 @ 21:03:34
Postat av: Sofie

Ja det var supermysigt! Kul att dansa hela natten, men tur man bara gör det ibland. Fossingarna värker och man blir seg i kolan dan efter. ;)

Jaaaa det ska bli jättemys i påsk, längtar som tusan, särskilt efter springturen med dig min kära. Hehe.



Kraaamis

2012-03-28 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0