Skratt tips

För nån vecka sen så var jag på bio och såg "En gång i Phuket" med Magnusson & Hellenius. Så himla bra den var, jätte rolig och mysig. Var lite skeptisk för jag tycker inte deras första film var nåt att hurra för, "Sommaren med Göran". Men denna var hysteriskt rolig emellanåt, skratta så jag satte i halsen t.o.m. *pinsamt*  

Se den!

På fredag blir det nog till att gå på "Kvarteret Skatan reser till Laholm" som har premiär. Såg trailern i biosalongen och kände direkt att jag bara måste se den, den verkar helt sjukt rolig. Tur att man har fått lite gratis biobiljetter som man kan utnyttja. =)

Ett gott skratt förlänger livet sägs det...


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-13 @ 20:44:13
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0