Memory Lane

Oh my god! Haha, hittade gamla bilder från min och Johannas 25-års fest. Det känns sååå långt borta, känns som att jag är en helt annan människa nu. Efter den sommaren flyttade jag till götet och fasen vad det har hänt mycket med mig under dessa åren som jag har bott här. I alla fall om du frågar mig. Ibland känner man att man inte har nåt liv, att man inte gör nåt vettigt och att det aldrig händer nånting. Men när man ser tillbaks, så har det faktiskt hänt mycket. Träffat en massa människor, varit med om enormt jobbiga upplevelser och tagit mig ur det levande.
Kanske ska man ta o planera inför 30-års festen? Njae...jag har blivit mycket mycket tråkigare nu med åren. Ser tillbaks på den här festen med skräckblandad förtjusning. Det var skitkul och det blev så lyckat, men det var ett sjuhelvetes arbete bakom och det blev ett stort hål i plånboken. Den sommaren var en av de stressigaste någonsin, och när jag slutade sommarjobba och blev arbetslös ett litet tag så låg jag apatisk hemma i sängen i typ 3 veckor. Fy fan vad jag mådde dåligt. Men sen tog jag mig upp på bena och stack till göteborg. Life goes on. =)
Anna höll tal för mig under middagen. Åh vad jag önskar att detta skulle va inspelat, jag kommer inte ihåg ett enda ord av vad hon sa, men jag vet att det var sjukt roligt och att hon gjorde en bra insats. Tack Anna. Emelie sa också några ord, haha, kommer du ihåg vad du sa Emelie??? ;)
Haha, måste bara visa denna bilden. Höll på att dö av en skrattattack när jag fick se denna bild. Typiskt Anna att va så himla tävlingsfokuserad!!! Längst fram bland folket och med pennan i högsta hugg under tipspromenaden...
Hemmabyggd scen och en grym trubadur som underhöll långt in på natten.
Folk dansade bort ganska många kalorier framför scenen, det syntes på gräsmattan dan efter kan jag meddela. Såg ut som en elefanthjord hade dragit fram över Uggletorp ;)
Nä, jag orkar fasen inte ordna en sån till fest. Men man ska aldrig säga aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vilken fest! Kommer inte ihåg vad jag sa och så mycket annat heller ;) Men kul var det! Bra bild på Anna ( en mini-Anders kanske,hihi). Tur att man mognat lite senn dess... Undra hur din 30-års fest skulle bli

2012-03-03 @ 23:05:20
Postat av: Syrran

En riktigt kanonfest!!! Kul att du orkade med att fixa en fest, jag önskar jag hade ork och lust med det... Jag får väl satsa på 30 istället, 25 har ju passerat obemärkt förbi... Puss och Godnatt!

2012-03-04 @ 01:02:57
Postat av: Sofie

Haha, ja hon är verkligen en mini-Anders!!! Min 30-års fest blir snarare ett hälsoparty med spåtanter, horoskopsanalytiker och terapeuter. Hehe ;)

2012-03-04 @ 11:53:32
Postat av: Fröken Age

Grymt kul kväll var det! Brukar kolla på fotona från den kvällen då o då!

2012-03-04 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0