Kul på jobbet (nästan jämt)

Ja, vad ska man göra när några fotbollsabstinenta konferensarrangörer ber och bönar om att få sitta kvar i salen och kolla på en viktig match? Fullsatt på alla sportbarer i centrum och jag tyckte synd om stackarna, måste va jobbigt att va så himla fotbollsintresserad. Hotellet de bor på hade inte rätt kanal heller, jag såg paniken i deras ögon. ;) (de försökte t.o.m muta mig med pengar och öl...men det behövdes inte, hehe)
De kan ju knappast klaga på ljud- & bild kvalitén, eller hur? Det är banne mig service på hög nivå!
PS; Jenny, Emelie, Anna, syrran...kommer ni ihåg fotbollsvm på storbildsskärmen på Örsåsa Loge??? Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jo jag kommer ihåg!! // syrran!

2012-03-29 @ 12:18:13
Postat av: Anna

Ha ha jag kommer ihåg :)



Tänkte på det direkt när jag såg detta :) Ha ha det var tider det :D

2012-03-29 @ 19:43:47
Postat av: jenny pugh

hahaha, Orsasa - det va inte igar!!

2012-03-30 @ 02:09:03
Postat av: Emelie

Jag minns det lite svagt ;)

2012-03-30 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0