Ännu ett filmtips

Nu är det såhär att ni bara MÅSTE se "Kvarteret Skatan reser till Laholm", den är helt hysteriskt rolig! Om man jämför denna med Phuket filmen så är Phuket filmen en droppe i havet...om ni fattar vad jag menar. Jag har inte följt serien "Kvarteret Skatan", kanske sett nåt avsnitt här och där men inte riktigt fastnat för det. Men filmen, herreguuuuuud! Johan Glans är fantastisk, han behöver inte ens prata, finns flera scener där jag skrattar så jag kiknar och han säger inte ens nåt. Jag måste se den igen, tror jag har missat en del pga några "hjälp-jag-skrattar-så-jag-gråter-attacker".

Tips! Ha näsdukar eller annat tork-material nära till hands, eller se den naturell (alltså osminkad). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0