Pappsen 54 år

Den 18 januari 1958 föddes min pappa. Han hade en tuff början med magproblem som hotade hans liv. Hans räddning blev blåbär, och jag vill tacka den där "trollpackan" som farmor sökte sig till för råd. Tack! Utan ditt råd kanske han inte hade överlevt, det fungerade!

Pappa är den nyfiknaste, envisaste och tävlings-gladaste människa jag vet. De egenskaperna kan va både positiva och negativa. ;) Framförallt är han väldigt snäll och finns alltid där om man behöver något, en trygghet helt enkelt. Min pappa är också en väldigt känslig man som har lätt till både skratt och tårar. Det är något jag beundrar. Ju äldre jag blir, desto mer uppskattar jag att jag har en sån fantastisk pappa. Jag är oerhört glad över min bakgrund och vart jag kommer ifrån.

Jag är tydligen ganska lik min pappa, vad gäller både utseende och egenskaper. Det är jag också stolt över! =)

Jag önskar dig det bästa av livet pappa! Puss och kram.



Pappa badar mig som nyfödd.



Pappa och jag vid sjön i somras.



Pappa älskar sin skog och allt skogsarbete.



Han gillar också att resa och njuta av ledighet.

GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara pappa! Vilket fint inlägg du gjort, instämmer i varje ord <3<3<3

2012-01-18 @ 17:24:58
Postat av: Emelie

Va fint skrivet, stämmer mycket bra på honom. Oops, och jag som glömde hans födelsedag =(

Grattis Anders!

2012-01-20 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0