Gäsp

2012-01-28_20_27 (MMS)

Nu är det snart läggdags efter en låång dag. Gick upp tidigt, packade en liten väska, gick till jobbet, arbetade ett pass och sen satte jag mig på tåget söderut för att erbjuda mina tjänster till syrran o deras flytt. Kom fram lagom till em fikat och mycket hade de redan hunnit flytta. Sen hjälpte jag syrran med att packa upp Agatons grejer o gjorde fint i hans rum. Åh vad fint det blev, hur mysigt som helst! Nu är det bara resten av huset kvar ;-) Nädå, dom har kommit jättelångt verkligen, jag är sååå imponerad! Vilka underbara vänner och familj som hjälper dem med allt! Fantastiskt resultat trots en massa strul, missförstånd och förseningar. Nu ska jag smyga upp i lillemans rum o lägga mej, det blir första natten i huset för min syster m. familj. (och för pappa o mej oxå) Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0